|
Poziv na međunarodnu konferenciju projekta LASTTI |

Detalje i program konferencije možete pogledati ovdje.
|
Međunarodna LASTTI konferencija |
Ponosni smo što možemo najaviti finalni događaj projekta,
rezultat vrijednog rada koji su svi projektni partneri uložili u LASTTI kolaboraciju:

Konferencija se održava u sklopu prijekta "Lighthouses and Stations - Trip to Ithaca",
a na njoj možete prisustvovati:
Predavanjima i diskusiji relevantnih stručnjaka
Iskustvima i rezultatima kolaboracije svih sudjelujućih zemalja
Španjolske Grčke Slovenije Portugala Hrvatske 
Raspored konferencije:
09.00 – 9:30
|
Arrival and registration of participants
|
09:30 – 10:10
|
Welcoming the participants: Predrag Pale (Aquilonis), Mario Vražić (Faculty of Electrical Engineering and Computing), Davor Škrlec (EU Parliment MEP), Beatriz Tourón (Erasmus+ Spanish National Agency (SEPIE) -“Erasmus+ and Adult Education”and Jesus Montero (Ies Campo de San Alberto) |
10:10 – 10:55
|
Lighthouses and Stations on-line (presentation on the project web site) - Linos Vigklas, Greece
Presentation of the Pedagogical guide, a new methodology manual for Lifelong Learning - Jesus Montero, Spain
|
10:55 – 11:10
|
Break
|
11:10 – 11:55
|
Migrations and new technologies – Predrag Pale
|
11:55 – 13:15
|
Migrations in Life and Film – round table
Participants: Predrag Pale, María Manuela Dosil Vieites, Maja Weiss, Snježana Šlabek i Xufeng Jia
|
13:15 – 14:15
|
Lunch
|
14:15 – 15:15
|
“Rakova djeca” - Croatian documentary on migration
|
15:15– 15:45
|
"Doma v Beli Krajini" - Slovenian documentary on migration
|
15:45 – 16:00
|
Break
|
16:00 – 17:00
|
''A Balkan story'' – Greece documentary
|
17:00 – 17:30
|
''Carimbos de uma vida/Life Stamps'' – Portuguese documentary |
17:30 – 18:30
|
''Cruzar la Frontera/Crossing the Border'' - Spanish documentary
|
18:30 - 18:40 |
Closing the Confernece – final remarks by Jesus Montero & Predrag Pale |
(raspored je podložan izmjenama i nadopunama)
|
Lokaciju Fakulteta elektrotehnike i računarstva možete potražiti na karti:
Pogledajte veću kartu |
Priznanje Europske komisije za projekt ''Once upon a time... in Europe'' |

Projekt ''Once upon a time... in Europe'' JE PRVI PROJEKT S HRVATSKIM PARTNEROM
kojeg je Europska komisija proglasila uspješnom pričom na europskoj razini. Odbor Opće uprave za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu Europske komisije dao nam je do znanja kako je naš projekt, rađen u okviru programa za cjeloživotno učenje kao aktivnost Grundtvig obrazovnog partnerstva, ostvario ovaj uspjeh temeljem rigoroznih kriterija i ocjene kvalitete, relevantnosti i rezultata projekta. Projekt je također proglašen hrvatskim primjerom dobre prakse. Smatramo ova priznanja velikom čašću, potvrdom kvalitete našeg rada i poticajem za nove projekte i izazove.
Ukratko o projektu:
Devet organizacija iz Španjolske, Danske, Grčke, Italije, Poljske, Portugala, Turske, Hrvatske te Islanda, tijekom dvije godine aktivno je sudjelovalo u obrazovnom partnerstvu. Misija projekta nosila je ideju doprinosa međukulturalnom dijalogu i međugeneracijskom učenju, osjećaju europskog građanstva, kreativnosti te inovativnih pedagoških metoda i praksi za cjeloživotno učenje kroz europsku književnost. Želja sudionika bila je kreirati mjesto susreta (melting pot), gdje će se miješati povijest, kultura i književnost zemalja sudionica. Promatrajući kompletan tijek projekta vidljivi su impresivni rezultati, misija je ostvarena a želje su pretvorene u stvarnost. Knjige su postale točka susreta koji ruše sve barijere i diskriminaciju.
Saznajte više:
Iz naše perspektive...
Službena stranica projekta...
O postignuću...
|
Natrag u klupe – razumiju li vas učenici? |
U petak, 20. ožujka 2015. godine dr. sc. Predrag Pale održao je u rektoratu Sveučilišta u Osijeku predavanje: "Natrag u klupe – razumiju li vas učenici?". Predavanje je održano u organizaciji Studentske sekcije za neuroznanost Medicinskog fakulteta u Osijeku (SenzOs).
više:
Radionica "Natrag u klupe – razumiju li vas učenici?" u Osijeku je obrađivala temu (ne)razumljivog poučavanja s aspekta kognitivnih teorija učenja. Obrađeni su Millerov Memorijski model, Andersonova Teorija shema, Ausubelov Model asimilacije, Swellerova Teorija kognitivnog opterećenja te Mayerova Kognitivna teorija multimedijalnog učenja. Polaznici su u grupama od četiri diskutirali probleme u nastavi koji su bili istaknuti i za njih su tražili uzroke i rješenja. Istovremeno uz poučavanje provodio se zapravo i eksperiment jer je radionica imala čak 90 polaznika u vijećnici Rektorata koja ima „kino“ postavu krajnje neprikladnu za grupni rad. Polaznici su intenzivno odgovarali na pitanja voditelja i postavljali svoja pitanja putem svojih mobitela korištenjem sustava AuResS (Audience Response System) koji je razvijen na ZESOI, FER. Prikupljeni rezultati i iskustva koristit će se u daljnjem znanstveno istraživačkom radu na ZESOI. |
|
|
|
<< Početak < « 1 2 3 4 5 » > Kraj >>
|
Stranica 1 od 5 |