Croatian(HR)English (United Kingdom)

Novosti

Jeste li znali da gotovo sav softver za vaše poslovanje možete koristiti besplatno, legalno?! surprise Pitajte nas o tome.

Pisci na mreži - Upute za korištenje AC

 

Adobe Connect instalacija i prijava na sustav

‐ vodič za korisnike -

 

 

Kako biste mogli sudjelovati u susretu Pisci na mreži potrebno je imati instaliran Adobe Connect plugin.

 

Adobe connect vjerojatno nemate instaliran te ga je sada potrebno instalirati, a to možete napraviti tako da kliknete na jednu od sljedećih poveznica ovisno o Vašem operativnom sustavu:

 

 - Ako koristite Windows kliknite na ovaj link https://www.adobe.com/go/ConnectShell11

 

 - Ako koristite macOS klilknite na ovaj link https://www.adobe.com/go/ConnectMac11Plus

 

Nakon što ste skinuli instalacijsku datoteku Adobe Connecta potrebno ju je samo pokrenuti i pratiti korake.

 

Po završetku instalaciju samo slijedite upute za spajanje.

 

 

UPUTE ZA SPAJANJE:


1. Otvaranjem poveznice za webinar (https://connect.carnet.hr/pisci/) u web pregledniku (Internet
Explorer/Firefox/Chrome) pojavit će se stranica za pristup sobi Adobe Connect‐a:

 

2. Za izbor jezika web sučelja potrebno je kliknuti na englesku zastavicu u gornjem desnom kutu prozora.
Napomena, zbog greške u web sučelju svaka daljnja akcija u prozoru traži ponovno aktiviranje engleske
zastavice za ponovni odabir engleskog jezika.

 

3. Nakon izbora jezika, potrebno je odabrati dugme „PRIJAVA KAO GOST“:

 

4. U slijedećem prozoru upišite svoje puno ime i prezime, crticu i vašu email adresu, te pritisnite dugme PRIJAVA:

Format logina mora biti: ime prezime - email@adresa

 

5. Nakon unosa imena i email adrese, ući će te u sobu webinara.

 

6. U slučaju da vas sustav vrati na početnu stranicu, pokušajte još jednom proći istu proceduru, no ako ni nakon
drugog pokušaja ne uspijete ući u Adobe Connect, pokušajte ponoviti istu stvar s nekim drugim web preglednikom koji imate instaliran na tom računalu.

 

WEB SUČELJE ADOBE CONNECTA:


1. Meni za podešavanje:

a. jačine zvuka (koje dolazi od drugih sudionika)
b. aktivacija i odabir mikrofona (na vašem računalu)
c. aktivacija i odabir kamere (na vašem računalu)
d. „podizanje ruke“ ako želite dati znak predavaču da želite postaviti usmeno pitanje ili nešto reći

Dodatne funkcionalnosti možete vidjeti klikom miša na mali trokutić s desne strane svake od ikonica

2. Prostor za kameru govornika koji trenutno priča

3. Popis sudionika u webinaru

4. Prostor za pisana pitanja predavaču

5. Prostor sadržaja koji se dijeli sudionicima

U skroz lijevom gornjem kutu nalazi se meni „MEETING“ u kojem možete napraviti test za zvuk mikrofona i
zvučnika/slušalica.

 

PRAVILA PONAŠANJA SUDIONIKA:

 

  • Mikrofon možete aktivirati kada se u gornjem lijevom meniju pojavi ikona mikrofona, odnosno za vrijeme predviđeno za pitanja sudionika. Također, kada završite s pitanjem/diskusijom ugasite svoj mikrofon, klikom na ikonu mikrofona.
  • Isto vrijedi i za vlastitu web kameru, ako ju želite upaliti za vrijeme pitanja/diskusije.
 
Web Hosting Cheap Web Hosting PayPal Hosting