Projekti
Resursi
Aquilonis
Stručno osposobljavanje
ALTII sastanci projektnog tima |
31.03.2021 je održan uvodni sastanak (Kick off meeting) za projekt ALTII. Sastanku su prisustvovali svi partneri projekta :
Posebno nam je drago što je naša gošća bila i predstavnica Agencije za mobilnost i programe Europske Unije, koja nas je upoznala s aktivnostima u radu AMPEU te nam poželjela puno sreće u provedbi projekta. Na sastanku smo se međusobno predstavili i upoznali (naravno interaktivno) i porazgovarali o ciljevima i načinu provedbe projekta, o zaduženjima, vremenskim rokovima i očekivanim rezultatima.
Prezentirana je tehnološka osnovica projekta kao i detaljan plan za slijedeća tri mjeseca.
Zahvaljujemo svim partnerima na sudjelovanju i započinjemo s prvim aktivnostima.
23.04.2021 je održana prva radionica na temu Interactivity tool workshop - koju su održali dr. sc. Predrag Pale i dr. sc. Juraj Petrović - diskutirajući s partnerima o prednostima i nedostacima virtualne nastave.
Uvod u radionice pripremili su partneri:
Prva zajednička radionica bila je više nego korisna u umrežavanju zajedničkih iskustava u nastavi te u razmjeni mišljenja o virtualnim predavanjima i alatima.
RADIONICA PROVJERE KORISNIČKOG SUČELJA
7.05.2021. je održana radionica provjere korisničkog sučelja. U pripremi za radionicu partneri su imali zadatak u praktičnoj upotrebi analizirati korisnička sučelja nekih raširenijih alata koji se mogu koristiti za povećanje interaktivnosti nastave.
Analizirani su sljedeći alati: Aha Slides, Kahoot, Poll Everywhere, Mantimeter, Polly i MS Teams. Dodatno, partneri su za pripremni zadatak trebali isprobati korisničko sučelje budućeg AudIT alata i pripremiti povratnu informaciju o njemu.
Partneri su izložili svoje analize i zaključke o poželjnim svojstvima korisničkog sučelja budućeg alata te se kroz diskusiju koja je uslijedila složili da su poželjna svojstva korisničkog sučelja AudIT alata:
Profesor Predrag Pale također je na radionici održao interaktivno predavanje o korisničkim sučeljima kroz koje su se sudionici upoznali s konceptima: korisničko iskustvo, kognitivni model sustava, affordability, signifiers, mapping, accessibility.
RADIONICA O INTERAKTIVNOSTI I DEFINIRANJU
STRUKTURE MATERIJALA ZA SAMOSTALNO UČENJE
4.06.2021 je održana radionica o interaktivnosti i definiranju strukture materijala za samostalno učenje. U pripremi za radionicu partneri su imali zadatak pripremiti 5-10 minutni isječak prezentacije koja je inače uključena u njihov nastavni plan, a koji je studentima ili učenicima izazovan za savladavanje. Naslovi prezentacija koje su partneri pripremili su: „IT-system specialsits – what do they do?“ (KTH), „Discrete-time Fourier transform“ (FER) i „Vienna congress“ (SEŠ-MB). Dodatno, partneri su prije ove aktivnosti dobili zadatak provjeriti popis specifikacija i funkcija AudIT alata (O1.A1.3) i po potrebi dopuniti dokument u kojem su navedene.
Te teorije iskorištene su kao kontekst za interaktivnost, njenu važnost i ulogu u usvajanju znanja. U diskusiji koja je uslijedila nakon predavanja partneri su razgovarali o svom viđenju interaktivnosti. U zaključku radionice, interaktivnost je definirana u kontekstu tehnologija koje se u obrazovanju mogu koristiti za pospješivanje interakcije između predavača i publike i u kontekstu metoda koje predavač može koristiti neovisno o dostupnim tehnologijama,
a s ciljem aktivnog uključivanja učenika ili studenata u procesu konstrukcije znanja. definiranja vezanih potreba učenika i učitelja (O1.A2.3) te razvoja metodika za podršku interaktivnosti (O1.A2.4). |