Croatian(HR)English (United Kingdom)

Novosti

U okviru L3A programa, na raspolaganju su vam besplatna poslovna predavanja ""Srijedom u L3A" i besplatna opuštajuća pedavanja "Poslije posla". wink  Pogledajte najave.

ALTII sastanci projektnog tima

 

ALTII KICKOFF MEETING

 

31.03.2021 je održan uvodni sastanak (Kick off meeting) za projekt ALTII. Sastanku su prisustvovali svi partneri projekta :

  • AQUILONIS (koordinator)
  • ZAVOD ANTONA MARTINA SLOMŠKA MARIBOR
  • Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
  • Tartu Kutsehariduskeskus Estonije
  • Fakultet elektrotehnike i računarstva

 

Posebno nam je drago što je naša gošća bila i predstavnica Agencije za mobilnost i programe Europske Unije,

koja nas je upoznala s aktivnostima u radu AMPEU te nam poželjela puno sreće u provedbi projekta.

Na sastanku smo se međusobno predstavili i upoznali (naravno interaktivno) i porazgovarali o ciljevima i načinu provedbe projekta,

o zaduženjima, vremenskim rokovima i očekivanim rezultatima.

 

Prezentirana je tehnološka osnovica projekta kao i detaljan plan za slijedeća tri mjeseca.

 

Zahvaljujemo svim partnerima na sudjelovanju i započinjemo s prvim aktivnostima.

 

 

RADIONICA O INTERAKTIVNOSTI

 

23.04.2021 je održana prva radionica na temu Interactivity tool workshop - koju su održali dr. sc. Predrag Pale i dr. sc. Juraj Petrović -

diskutirajući s partnerima o prednostima i nedostacima virtualne nastave.

 

Uvod u radionice pripremili su partneri:

 

  • SREDNJA EKONOMSKA ŠOLA IN GIMNAZIJA MARIBOR
  • SVEUČILIŠTE U ZAGREBU - FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA
  • TARTU KUTSEHARIDUSKESKUS iz Estonije
  • ZAVOD ANTONA MARTINA SLOMŠKA MARIBOR
  • koordinator AQUILONIS

 

Prva zajednička radionica bila je više nego korisna u umrežavanju zajedničkih iskustava u nastavi te u razmjeni mišljenja o virtualnim predavanjima i alatima.

 

 

RADIONICA PROVJERE KORISNIČKOG SUČELJA

 

7.05.2021.  je održana radionica provjere korisničkog sučelja. U pripremi za radionicu partneri su imali zadatak u praktičnoj upotrebi analizirati korisnička sučelja nekih raširenijih alata koji se mogu koristiti za povećanje interaktivnosti nastave.

 

Analizirani su sljedeći alati: Aha Slides, Kahoot, Poll Everywhere, Mantimeter, Polly i MS Teams. Dodatno, partneri su za pripremni zadatak trebali isprobati korisničko sučelje budućeg AudIT alata i pripremiti povratnu informaciju o njemu.

 

Partneri su izložili svoje analize i zaključke o poželjnim svojstvima korisničkog sučelja budućeg alata te se kroz diskusiju koja je uslijedila složili da su poželjna svojstva korisničkog sučelja AudIT alata:

  • što veća jednostavnost korištenja i za nastavnika i za učenike
  • intuitivnost i preglednost sučelja
  • odvojeni kanali kojima se postavljaju pitanja (projektor, školska ploča, usmeno ….) od alata za povratnu informaciju
  • mogućnost povratka na odgovore na prethodno postavljena pitanja
  • dodavanje wordcloud pregleda odgovora
  • dodavanje jezičnih prilagodbi za publiku u različitim razinama obrazovanja
  • dodavanje kartica s postavkama odabranog tipa pitanja na sučelje
  • mogućnost skrivanja grafa s prikazom odgovora
  • dodatna pojašnjenja na sučelju i glasovanje

Profesor Predrag Pale također je na radionici održao interaktivno predavanje o korisničkim sučeljima kroz koje su se sudionici upoznali s konceptima: korisničko iskustvo, kognitivni model sustava, affordability, signifiers, mapping, accessibility.

 

 

RADIONICA O INTERAKTIVNOSTI I DEFINIRANJU

 

STRUKTURE MATERIJALA ZA SAMOSTALNO UČENJE

 

4.06.2021 je održana radionica o interaktivnosti i definiranju strukture materijala za samostalno učenje. U pripremi za radionicu partneri su imali zadatak pripremiti 5-10 minutni isječak prezentacije koja je inače uključena u njihov nastavni plan,

a koji je studentima ili učenicima izazovan za savladavanje. Naslovi prezentacija koje su partneri pripremili su: „IT-system specialsits – what do they do?“ (KTH), „Discrete-time Fourier transform“ (FER) i „Vienna congress“ (SEŠ-MB).

Dodatno, partneri su prije ove aktivnosti dobili zadatak provjeriti popis specifikacija i funkcija AudIT alata (O1.A1.3) i po potrebi dopuniti dokument u kojem su navedene.  


U okviru radionice profesor Predrag pale održao je predavanje o učenju u kontekstu kognitivnih teorija učenja s naglaskom na Teoriju kognitivnog opterećenja i Kognitivnu teoriju multimedijskog učenja.

Te teorije iskorištene su kao kontekst za interaktivnost, njenu važnost i ulogu u usvajanju znanja. U diskusiji koja je uslijedila nakon predavanja partneri su razgovarali o svom viđenju interaktivnosti.

U zaključku radionice, interaktivnost je definirana u kontekstu tehnologija koje se u obrazovanju mogu koristiti za pospješivanje interakcije između predavača i publike i u kontekstu metoda koje predavač može koristiti neovisno o dostupnim tehnologijama,

a s ciljem aktivnog uključivanja učenika ili studenata u procesu konstrukcije znanja.

Partneri su održali vlastite prezentacije i u okviru svake diskutirali elemente za interaktivnost koje koriste. Na temelju radionice partneri su postigli zajedničko razumijevanje pojma interaktivnosti koje je preduvjet za daljnje aktivnosti

definiranja vezanih potreba učenika i učitelja (O1.A2.3) te razvoja metodika za podršku interaktivnosti (O1.A2.4). 

 

 
Web Hosting Cheap Web Hosting PayPal Hosting